December 23, 2009

APPRECIATION_谢谢

it is now 23/12/2009,2.02pm,jia wei's birthday,hahaha,but i am not going to mention about this.I wan to use this opportunity to express my appreciation to lots of ppl who help me all wat during the miss pageant.


first of all
1. My parents
like i say before,my mother din really let me to join the contest,but she finally support me too.and same for my father,he support me all the way in financial or watever he can do for me.before the grand night of 18/12/09,the participants had done rehearsal so long time,and when we back,we still continue on our cat walk also,coz千万不能出糗啊!我们在练习时,我的爸爸也有给我们一些意见,告诉我们应该要有怎样的心态,还有一些小动作等等.

i also know that they will support me no matter my performance is good or foul.让我有小小遗憾的是我没有跟他们拍到照.



2. the organizer广东会馆妇女组和广青团.
就像报纸所说的,光明guo guo 真的是有百折不饶的精神,一直载我们进进出出,身兼多职,又司机又photographer,反正就是有一大碓做不完的东西.除了光明guo guo,还有福志guo guo 和91g的嘉荣,那天去ec mall,看到他真的是蛮ceh de,hahaha.


再来就是jenny 老师和交跳舞的老师
我真的是从他们身上学到了很多东西,跳舞,猫步,还有许许多多的小动作.间中我们有做错的时候就纠正我们.到了当晚,交跳舞的老师就一直帮我们整理衣服,提醒我们,鼓励我们等等......

P/s:当晚,那个后台真的是饥到要命,连走路都会人撞人,然后那个风扇一直吹到....我几怕我眼睫毛调下来啊!还好...都不会.那种后台的亲近就像歌手开演唱会的时候那样,哈哈哈啊


还有还有就是joanne and the crew
joanne还蛮亲切的嘛!他一边化妆,一边问我紧张不紧张?过后好了,我要求她帮我做一些修饰,她都有求必应.总之,就很感谢她把我化得那么隆重,谢谢!

还有就是东海岸的两姐妹,感谢她们用她们的经验交我走猫步,虽然当晚的表现不是很理想,但是还是要谢谢你们^^

last but not least ,91gengz
i love u guys forever,becoz of ur guys' scream,shout......我走得更有自信.

really THANK YOU to all of u

谢谢

A ri ga to

Terima Kasih

Nan dri~~

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! <3 <3
I really motivated when I saw people do read and make effort to comment everytime! TQ!